قیمت کلاسهای قلمچی تهران

قیمت کلاسهای قلمچی تهران

 خیلی از دانش آموزان در رابطه با هزینه کلاس های کنکور سوال دارند، با توجه به شرایط اقتصادی، قیمت برای اکثر افراد یک ملاک اصلی در انتخاب است، که متاسفانه بسیار اتفاق ناخوشایندی است. اما مبنای تعیین قیمت کلاس های کنکور چیست؟ چگونه می توان بدون دغدغه هزینه در این کلاس ها شرکت کنیم؟

روند تدریس در کلاس های کنکور

با توجه به تدریسی که در طول سال انجام می شود، چه در کلاس های حضوری و چه کلاس های آنلاین مباحث به صورت فصل به فصل تدریس می شوند و تا حد امکان در طول سال به صورت ترکیبی فصل دوره می گردد. اما برخی دروس، به طور مثال درس زیست شناسی که درسی به شدت ترکیبی است و می تواند کتاب ها و فصل های مختلف را با هم ترکیب کند، نیاز دارد تا دانش آموز تمام فصول ترکیبی را این بار با نگاه ترکیبی تر دوره کند.

در کلاس های نکته و تست موسسه کارنامه خرد، تمام نکات دوره می شود اما ترکیبی تر از قبل تمام نکات کنکور بررسی می شوند.

تاثیر کلاس های کنکور در موفقیت دانش آموزان

پیشرفت دانش آموز بیشتر وابسته به شرایط خودشان است، همانند کلاس ها در طول سال که ۱۰ درصد نقش معلم، مدرسه و امکانات آموزشی است، ۹۰ درصد خود دانش آموز تاثیر دارد. در کلاس های جمع بندی و کنکور هم واقعیت همین است و اینکه چگونه هر فرد از کلاس ها بهره ببرد بسیار تاثیر گذار است.

در کلاس های کنکور و جمع بندی، مسیر مشخص می شود و این مسیر هموار می شود، اما در نهایت این دانش آموز است که باید تلاش کند.

در نتیجه همانند کلاس ها در طول سال، نقش اول و آخر را خود دانش آموز بازی می کند و توجه و زحماتی که دانش آموز برای دروس می گذارد می توانند او را به قله موفقیت برساند.

کلاس های نکته و تست کنکور

در ماه های اردیبهشت، خرداد و روز های پایانی که به کنکور نزدیک و نزدیک تر می شویم، دانش آموزان گاها دچار اشتباه می شوند. خیلی از آن ها به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف های خود هستند و از نقاط قوت خود غافل می شوند. توصیه می شود در روز های نزدیک به کنکور بیشتر به نقاط قوت خود توجه کنید زیرا همین نقاط قوت هستند که در قبولی کنکور و رتبه برتر شدن کمک می کنند.

هدف در کلاس های نکته و تست جمع بندی است. هر هفته دانش آموز یک برنامه مشخص دارد باید برنامه مطالعه شود در این برنامه تمام جزوات در طول سال مجدد خوانده می شود. تست های از قبل زده شده مرور می شوند و بعد از گذراندن این مراحل فرد وارد کلاس های نکته و تست می شود.

در نتیجه اگر دانش آموز تایمی برای اجرای برنامه های آخر هفته نکته و تست ندارد، عملا ورود به این کلاس ها یک اشتباه است.

آیا در کلاس های کنکور تمام سوالات کنکور بررسی می شود؟

این را به خاطر داشته باشید، در کنکور سوالات سخت همیشه از مباحث ساده و سوالات آسان از مباحث سخت و پیچیده طراحی می شود و دانش آموزان تصور دارند که اگر بر فصول پیچیده مسلط باشند می توانند بر تمام سوالات غلبه کنند، در حالی که این اشتباه است و نباید از هیچ فصل و مبحث ساده ای به راحتی گذر کنید.

هزینه کلاس های کنکور بر چه مبنایی است؟

هزینه این کلاس ها با توجه به دبیر، موسسه، محیط ، امکانات و بسیاری شرایط تعیین می شود. در موسسه کارنامه خرد سعی شده است تا جای امکان به شرایط دانش آموز توجه شود.همچنین اگر در پرداخت هزینه مشکل دارید می توانید در کلاس های آنلاین شرکت کنید، کلاس های آنلاین به مراتب هزینه کمتری نسبت به کلاس های حضوری نیاز دارند. در صورتی که محتوا در هر دو کلاس یکی است.

 از آنجا که این موسسه با کمک بهترین دبیران کنکور، کلاس های خود را برگزار می کند می تواند به شما در رسیدن به هدف بسیار کمک کننده باشد، پس بهتر است به هزینه  فکر نکنید و برای ثبت نام در کلاس ها هر چه زودتر اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کلاس کنکور آنلاین

کلاس کنکور آنلاین

قبولی تضمینی کنکور تجربی

قبولی صد در صد در پزشکی

منبع: قیمت کلاس های کنکور | قیمت کلاس های کنکور تاملند | هزینه کلاس های کنکور (karnamekherad.com)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *