کلاس آنلاین ریاضی دهم

کلاس آنلاین ریاضی دهم

کلاس آنلاین ریاضی دهم چه ویژگی هایی دارد؟ آیا کلاس آنلاین ریاضی دهم همان بازخورد کلاس حضوری ریاضی را دارد؟اگر به دنبال بهترین ها و برند های ایران هستید، کارنامه خرد را دنبال کنید. شما اگر می خواهید در بهترین کلاس آنلاین ریاضی دهم ثبت نام کنید، کارنامه خرد بهترین است. طبق تحقیقات انجام شده، دریافتند که آموزش آنلاین به زندگی و مدرسه دانش آموزان تنوع می بخشد و می تواند از جنبه های مختلف مزایای بسیاری برای معلم و دانش آموزان داشته باشد.

کلاس آنلاین ریاضی دهم

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  یک درس آنلاین را می توان به گونه ای انعطاف پذیر تغییر داد تا خلق و خوی دانش آموزان و شکاف های دانش در نظر گرفته شود.

 در کلاس آنلاین ریاضی دهم، دانش آموزان می توانند ویدیو های آنلاین را چندین بار مشاهده کنند زیرا تمام ویدیو های آنلاین ضبط می شود و هر زمان که نیاز باشد می توانند برای مشاهده مجدد به ویدیو ها بازگردند.

شما می توانید برای اطلاع از مقایسه دبیران فیزیک کنکور به این لینک بروید.

بهترین درس‌های آنلاین

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  بهترین درس‌های آنلاین معمولاً از سه بخش تشکیل می‌شوند: یک تدریس ، یک بحث و کار مستقل که با تنظیم اولیه و نتیجه‌گیری تکمیل می‌شوند.

کلاس آنلاین فیزیک دهم
کلاس آنلاین فیزیک دهم

برای معلمان در کلاس آنلاین ریاضی دهم ، ستون اصلی یک تدریس  آنلاین اسلایدها است که می توان توضیحاتی را با صدای خود معلم به آنها اضافه کرد تا در طول مطالعه بعدی احساس یک تدریس  واقعی ایجاد شود. هنگام آماده سازی، باید در نظر داشت که دانش آموزان به طور کلی نمی توانند بیش از پنج دقیقه سخنران را با دقت دنبال کنند، به همین دلیل از آنها دعوت می شود تا در حین تماشای تدریس  آنلاین، کارهای مختلفی را انجام دهند.

اگر به دنبال تحلیل دبیران فیزیک کنکور هستید به این لینک بروید.

مزایای کلاس آنلاین ریاضی دهم

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  به عنوان مثال، معلمان تاریخ به دانش‌آموزان یک کاربرگ می‌دهند تا به سؤالات مربوط به محتوای تدریس  آنلاین یا ویدیوی در حال تماشا پاسخ دهند. به لطف چنین وظایفی، تدریس  های آنلاین در کلاس های متوسطه می تواند تا یک ربع ساعت طول بکشد بدون اینکه اجازه دهد دانش آموزان حواسشان پرت شود.

بسیاری از معلمان در کلاس آنلاین ریاضی دهم  برای این منظور از آزمون های خاص استفاده می کنند که دانش آموزان ارائه معلم را روی صفحه نمایش می بینند و به سؤالات در دستگاه های هوشمند خود پاسخ دهند. این راهکار برای اینکه دانش‌آموزان در طول کلاس خسته نشوند بسیار عالی است.  

شما می توانید برای کسب اطلاع از تحلیل کیفیت تدریس دبیران شیمی کنکور به این صفحه بروید.

در کلاس آنلاین ریاضی دهم، مهم است که پس از پاسخ دادن به هر سؤال، یک بحث آنلاین با دانش آموزان داشته باشید زیرا چنین بحث هایی دقیقاً همان چیزی است که به درک واقعی موضوع مورد مطالعه کمک می کند.

در کلاس آنلاین ریاضی دهم، همیشه زمان کافی برای صحبت کردن در درس آنلاین وجود ندارد. بنابراین، در کلاس های کارنامه خرد، اغلب از اتاق‌های شکست زوم استفاده می‌کنیم، جایی که دانش‌آموزان می‌توانند در گروه‌های کوچک درباره موضوع بحث کنند. معلم از یک اتاق بحث مجازی به اتاق دیگر می رود و در صورت لزوم توضیحاتی را ارائه می دهد. هنگام بازگشت به اتاق مجازی، یک نماینده از هر گروه نتایج بحث گروهی خود را با دیگران به اشتراک می گذارد.

در کلاس آنلاین ریاضی دهم، برخی از معلمان نیز از راه حل ماتریسی برای بحث استفاده می کنند، جایی که دانش آموزان به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه به کانال های آماده هدایت می شوند تا در مورد موضوع بحث کنند. به منظور معنادارتر شدن بحث، فایل‌هایی در اتاق‌های بحث توزیع می‌شود و پس از آن با هم پر می‌شوند تا گزارش مشترکی در پایان بحث ایجاد شود.

بازخورد منفی کلاس آنلاین ریاضی دهم 

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  بدترین گزینه برای معلمان موسسه این است که به دانش آموزان تکالیف بدهند و منتظر بمانند تا پایان هفته تکمیل شوند. دانش‌آموزان به بازخورد بسیار سریع‌تری نیاز دارند، و بنابراین معلمان ما از بسیاری از وظایف تعاملی موجود در محیط‌های شبکه های اجتماعی و غیره استفاده می‌کنند، در این صورت خود رایانه به دانش‌آموز می‌گوید که آیا راه‌حل درست است یا غلط.

ویژگی های کلاس آنلاین ریاضی دهم

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  در پایان درس آنلاین، به دانش آموزان گفته می شود که چه کاری و چرا انجام شده است و آیا اهداف مشترک برآورده شده است یا خیر.

در کلاس آنلاین ریاضی دهم، خود دانش ‌آموزان در یادگیری و حمایت از یکدیگر مشارکت فعال دارند.لازم است در فعالیت های کلاسی خود شرکت داشته باشند و همسو با کلاس آموزش ببینند و تکالیف را انجام دهند.

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  در درس‌های آنلاین، تنوع بخشیدن به یادگیری آسان‌تر است، زیرا می‌توان به هر دانش‌آموز وظایف متفاوتی داد.

یک درس آنلاین امکان ارائه بازخورد در زمان واقعی را به دانش آموزان می دهد و اشتباهات را می توان بلافاصله اصلاح کرد.

همچنین  دانش آموز با نام واقعی خود و در صورت امکان با دوربین در یک درس آنلاین شرکت می کند. اگر اتصال به اینترنت اجازه نمی دهد، دانش آموز در ابتدا خود را معرفی می کند و سپس دوربین را خاموش می کند.

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  دانش آموز تنها در صورتی میکروفون را روشن می کند که معلم از او بخواهد پاسخ دهد، در بحث شرکت کند، در غیر اینصورت این اجازه به او داده نمی شود.

در بهترین کلاس آنلاین ریاضی دهم  دانش آموز در طول درس آنلاین در مکانی آرام در کلاس شرکت می کنند.

در کلاس آنلاین ریاضی دهم  مطالب خارج از موضوع در طول درس آنلاین مشاهده یا به اشتراک گذاشته نمی شود. تمام این مواردی که ذکر شد از مزایای کلاس آنلاین ریاضی دهم موسسه کارنامه خرد می باشد.

2 دیدگاه در “کلاس آنلاین ریاضی دهم

  • مارس 5, 2023 در 8:45 ب.ظ
    Permalink

    من این کلاس قبلا داشتم‌خیلی راضی بودم

    پاسخ دادن
  • مارس 5, 2023 در 8:47 ب.ظ
    Permalink

    به اون نتیجه ای که میخواستم منو رسوند

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *